Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Βιβλίο=ταξίδι.

Μιας και δεν ξέρω τι να γράψω θα αφιερώσω λίγο χρόνο για τα βιβλία. Ναι, λατρεύω τα βιβλία. Αν είχα να επιλέξω ανάμεσα σε μια ταινία ή ενα καλό βιβλίο η επιλογή θα είναι ΠΑΝΤΑ βιβλίο. Γιατί δεν είναι μόνο η απίστευτη μυρωδιά που έχουν(ελπίζω να μην είμαι η μόνη που τη μυρίζομαι) αλλά και το ότι διαβάζοντας είναι λες και ξεφεύγω, λες και ταξιδεύω. Δεν είναι κάτι που θα κάνω όταν απλά βαριέμαι και δεν έχω τι άλλο να κάνω, είναι όταν θέλω να κλειστώ στον εαυτό μου και να νιώσω για λίγο καλά. Εμπλουτίζω και το λεξιλόγιο μου, χαχα. Δεν υπάρχουν όρια, μπορώ να φανταστώ ότι θέλω και οπωσδήποτε δεν μπορεί κανένας να μου πει αν το κάνω σωστά η όχι. Διαβάζοντας ενα ωραίο μυθιστόρημα, πάντα μου αρέσει να βάζω τον εαυτό μου στη θέση της ηρωίδας και να "ζήσω" πράγματα που δεν μπορώ ούτε καν να φανταστώ στη καθημερινότητα μου. Ξαναβρίσκω τη φαντασία μου και αυτό με κάνει να νιώθω για λίγο παιδί, το οποίο μου έχει λείψει έχω να ομολογήσω. Ναι, το κάθε βιβλίο για μένα είναι και ενα διαφορετικό μαγικό ταξίδι, αν και μερικές φορές με κάνει να έχω αρκετά ψηλές προσδοκίες για τους ανθρώπους, αλλά ποιός νοιάζεται. Αξίζει την ώρα περισσότερο απ' ότι ενα βαρετό σερφάρισμα στο διαδύκτιο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου